dames loafers

Bestellingen kun je retourneren bij de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Retouren kun je helaas niet naar LOAFERS.NL verzenden.

Aangezien LOAFERS.NL een vergelijkingssite is, koop je jouw loafers niet bij LOAFERS.NL. Wij verwijzen jou namelijk door naar een van onze webshop partners, waar jij vervolgens jouw paar loafers koopt. Het retourneren en ruilen gaat dan ook via onze webshop partners. Onze webshop partners worden zorgvuldig geselecteerd, waarbij mogelijkheid tot retourneren een eis is. Uiteraard kunnen deze voorwaarden per webshop partner verschillen, daarom adviseren wij altijd de voorwaarden op de site van onze webshop partner te lezen, mocht je de loafers willen bestellen.

Bij sommige webshop partners is het mogelijk te ruilen. Bekijk hiervoor het retourbeleid waar jij hebt besteld.

RETOURADRES

Bestellingen kun je niet retourneren bij LOAFERS.NL. Retourneren doe je naar de webshop waar jij jouw bestelling hebt geplaatst.

Dit betekent dan ook dat je de bestelling terugstuurt naar deze webshop. Wij adviseren je te kijken naar het retourbeleid bijgeleverd in het pakketje of op de website van onze partner webshop. Hier staat vaak stap voor stap aangegeven wat je moet doen om te retourneren en tevens staat het retouradres hier vaak vermeld. 

RETOURKOSTEN

Het retourneren loopt via de webshop waar jij de loafers hebt besteld. Aangezien LOAFERS.NL meerdere webshop partners heeft, is het retourbeleid verschillend. Wij hebben niet inzichtelijk wat de specifieke retourkosten per webshop partner zijn. Bij de ene webshop partner zal retourneren gratis zijn en bij de ander kunnen er kosten aan verbonden zijn. Kijk voor de exacte retourkosten van jouw bestelling op de website waar jij hebt besteld.

RETOURTERMIJN

Aangezien LOAFERS.NL slechts een vergelijkingssite is verkopen wij geen loafers. Je koopt de loafers bij een van onze webshop partners. Om deze reden kan het retourtermijn verschillen per webshop partner. Om het exacte retourtermijn te achterhalen, adviseren wij je naar het retourbeleid van de webshop te kijken waar jij hebt besteld.

WAAR HEB IK MIJN BESTELLING GEPLAATST?

Mocht je niet meer weten waar jij jouw bestelling hebt geplaatst. Dan hebben wij een aantal tips, waardoor je kan achterhalen waar jij jouw loafers hebt besteld.

  • Op het pakketje waar de loafers in waren verpakt, staat meestal de afzender of een retouradres
  • Vaak zit er in of op de verzendverpakking een pakbon of factuur waarop de afzender of het retouradres staat
  • Zoek in je mailbox op de naam, het merk of nummer van het artikel. Vaak vind je dan de bevestigingsmail van de webshop waar je het artikel gekocht hebt.
  • Mochten bovenstaande tips nog niet hebben geholpen. Neem dan eens een kijkje op jouw betaalrekening aan welk bedrijf de betaling is verricht, of bekijk jouw Klarna of Afterpay indien je voor deze betalingsmethode hebt gekozen. Meestal staat hierbij ook een bedrijf of bestelnummer. Op dit nummer zou je nog kunnen zoeken in je e-mailbox.